404 not found ツ .: nak buat tittle apa ekh?

nak buat tittle apa ekh?

assalamualaikum assalamualaikum assalammualaikum~ tlg jwb sebanyak 3kali sb aku bg salam 3kali. dah? bagus, camtulah anak mak~ kuangkuang.. weh, sorrylah wahai blog kesayangan ku. lately aku malas lah nak update ni tu tu ni~ i mean, bukan org nak baca pun apa yg aku merapu kat sini kan? buang masa je..

tadi bukak blog mira (klick nama kalau nk bukak blog dia) sumpah kelakar! hahaha. aku baca ade jugak betulnya. yg singgah ke blog aku pun aku tak tahu siapa. ada ke tutor camto haa? aku pun teruslah men up to the date blog baby bucuk aku ni *angkat tgn gerakkan telinga*

minggu ni aku rasa minggu busy gila kot -.- asyik keluar je. HEHEHE :3 aku bukan apa, bosan weh duk rumah. korang tak bosan ke? aku ni igt cuti sem nak kuruskan badan *lah sangat* skrg ni aku tgk macam IKAN  PAUS dah. uwaaaaaa! sedih gilaaaa :/ mana tk nya! bila bosan asyik makan makan mkan je. btw, korang dah makan? makan apa? mesti sedap.. tengok! aku dah lapar balik. ni sume korang punye pasal. hihihi..

oh ye, ehem! skrg ni saya dh mula pakai tudung ^^ alhamdullilah, insaf dah anak bibah dgn dzul ni. hihihi. ni semua atas jasa putri (click nama klu nk bukak blog dia ** yg sbnrnya aku tk igt pun apa nama blog put, aku main tulis je putriemmylia. hahah betul plk. sb aku dh kenal dia jenis yg mcm mana ^^ bguskan teha?) dan kak hanis ;D terimakasih korang.. pernah jugak aku pk betul ke kptsan aku ni? boleh ke aku buat? kuat ke iman aku? mampu ke aku? *byknya* alhamdullilah, atas sokongan dorang aku boleh! dan aku terus pki smpi sekarang :)

klah, aku tak thu nak cakap apa lagi. kesian korang baca apa yg eku merefekkk. siapa suruh? hehe terime kasih :D klah nak melawat bolg putri dgn nisa dgn blog mira JB btw mira teha dh folo blog mira dn put dgn nisa. may folo me back? hehe tenkiu! LEPAS NI TEHA BUAT CERITA PASAL KORANG PULAK EKH? DAH PENAT HAA -.- JAPG NAK JEMPUT ADIK BLIK KERJA. bye uolls. i will make a new entry asap ok? assalammualaikum ^^

#kesalahan ejaan mohon dimaafkan#

0 orang bisik kat sini: