404 not found ツ .: kehidupan baru?

kehidupan baru?

PERHATIAN KEPADA READERS JANGAN BACA KALAU MALAS. SEKIAN

Assalammualaikum dan salam sejahtera. saya berasa amat bersyukur ke hadrat Illahi kerana memberi kesempatan yang amat baik sekali untuk  menaip apa apa yang saya suka dalam blog berhabuk saya ini. okay saya merepek.

hmm lama dah kita tak updated belog kita neh. kita malas lah. kita takde masa. kita penat. kita busy dengan assignment dan presentation dan kerja yanng diberi oleh lecture hebat saya! ehh sebut pasal lecture, ituari kak fasi marah kami sbb tak hormat lecture :o kurang ajar sorang yang buat semua yang kena. kita malu tahu :'( hmm tkpe abaikan. berbalik pada apa yang kita bualkan tadi, kita mmg takde masa nk bukak belog. ni pun sebab nak tunggu AIDA MELISSA sampai ke semban saye pun dengan rela hatinya nak type type hehehe :p baiklah. kitewwww skrg kan dah smbung blajar dekat kuantan. so sememstinya dapat kawan baru  right! awak awak semua takkan takde kawan even sorang pun? mesti ada kan? serrroonnookk kan dapat kawan baru? kankan? kita pun seronok =) hehe okay kita nak kenalkan kawan kawan kita nehh

dari atas, kiri : nako (roommate) the green one is me! =)
dari bawah, kanan : aida yang kita ceritakan tu, puteri the peace one and tiqah

so dah kenal dah kan? eleh.. itu tak termasuk dengan classmate lagi hahaha kita ramai kawan nokk ;p

and the cutest one who is wearing 'spec mata' is nisa :)

kita tak tahu dah nak cerita apa lagi. sooooo, sampai disini saja ucapan saya :p bye byeeee assalammualaikum!   Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

0 orang bisik kat sini: